Klantenservice

Wij willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn door bestellingen goed verpakt, discreet en snel te leveren. 

Wij bezorgen uw bestelling de volgende dag (m.u.v. zondagen). Verder profiteer u bij Voedingssupplementen Nederland van vaste lage prijzen.

Het kan voorkomen dat u ondanks onze service, toch een klacht heeft. Lees hieronder meer over klachtafhandeling.

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening. In dit geval vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan uiteraard ook telefonisch.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht in de meeste gevallen binnen 1 dag beantwoorden en uiterlijk binnen 14 dagen na kennisgeving. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (Voedingssupplementen Nederland) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Tel.: 0528-273013 (NL) 00 31528-273013 (International)

Email: info@voedingssupplementennederland.nl

Voedingssupplementen Nederland